Thursday, July 8, 2010

Saucesti Flooding. July, 2010

14 comments:

Lucian said...

Excelent fotoreportajul... se vede mana de fotojurnalist... despre durerea oamenilor "no comment"....

river said...

no comment...

GM said...

Te-ai intors, tigane? Mi-era dor de pozele tale...

Anonymous said...

Cu tot respectul, dar slabute pozele. Ai avut noroc doar de aparat, si chiar si ala ti-a facut necazuri se pare.

Tura asta..... naspa

sebastian sascau said...

Daca-mi spui si de ce anume ti se par slabutze, ti-as fi recunoscator. Poate mai invat cate ceva. Dar daca esti din categoria celor pt care o poza buna e aia perfecta dpdv tehnic... nu, multumesc. Asta lasand la o parte ca nu-mi plac cei care se ascund in spatele anonimatului.
Numai bine.

GM said...

Da chiar Sebi, unele poze is slabute. Uite, la poza 24, tipa aia care face poza nu se vede prea clar :))))))))

val mănescu said...

Un reportaj de toată lauda.
Poţi să-ţi imaginezi dimensiunea catastrofei din clickurile tale. 666, pasărea înecată, fata în flou care pozează, şi, cea mai tare, poliţistul crăcănat în faţa istoriei.
Excelent.

Alex Scurtu said...

Excelente imagini! :):) ai revenit in forta, bravo!! :):):):)

kristofer93 said...

Excelent! Eu nu stiu ce are de comentat anonimul. E pe langa.

Ionut Branzei said...

Un fotoreportaj excelent cu un story emotionant. Imi plac in mod deosebit fotografiile: 3, 8, 14, 27, 28, 31 si 40.

constantin aciobanitei said...

Excelente imagini. Pline de esenta. La televizor lucrurile nu pareau asa tragice.

Catalin said...

Salutare,

Bun reportaj Sebi! Destule cadre foarte dramatice care mi-au placut cum au fost surprinse. Pacat pentru oamenii gospodari de acolo si zona respectiva...

sadsewrwr said...

daca ai posta pozele astea minunate pe un site de specializare ca flickr, picasa, etc sigur ai lua ceva premii, super misto capturele

Anonymous said...

Slabute, zic cei de mai sus dpdv al incadrarii, regula treimilor etc. Tare cea cu foc si tenesi :)