Tuesday, September 4, 2007

Viata in rulota


Am fost acum cateva zile la un caz social intr-un cartier la marginea orasului Moinesti. Este vorba de o femeie cu 6 copii cu varste cuprinse intre 4 si 16 ani care traiesc de trei ani, din mila unora, intr-o rulota. Singurul venit al acelor oameni este alocatia copiilor. Tatii lor, pentru ca sunt doi la numar, sunt niste betivi ratati pe care copii nu i-au vazut de ani de zile. Din pacate, cand am ajuns acolo nu am gasit "acasa" decat pe cei mai mici 4 copii, carora reprezentantii Crucii Rosii le-au dus, asa cum fac din cand in cand, ceva de mancare si imbracaminte. Baiatul cel mare de 16 ani era la munca pe la oameni pentru a face rost de bani sau ceva de mancare pentru familia lui. Mama era plecata la Bucuresti la unul din ceilalti copii care este internat acolo in urma unui accident suferit acum doi ani si in care si-a ars mai bine de 40 % din suprafata corpului. Copilul a suferit numeroase operatii in care i s-a facut transplant de piele. Mama acestuia i-a dat piele de pe ambele picioare. Copiii sunt curati si merg cu totii la scoala si la gradinita iar visul lor cel mai mare este, bineinteles,... sa aibe o casa.
Am tras cateva cadre cu copii in sfertul de ora in care am stat acolo. Cam asta a iesit:















5 comments:

Andrei Crac said...

foarte buna seria. buna treaba si cu "fotojurnalist", asa mai dau si eu peste bloguri interesante.
a treia si aia cu pustiu in cadul usii imi plac cel mai mult.

sebastian sascau said...

Intra pe blogul lui Andrei Pungovschi si studiaza-l de la inceput ca ai ce invata.
Merci de aprecieri. Numai bine.

Luiza Puiu said...

dar tare nejurnalistic textul. sa-i faci pe tati "betivi ratati" merge numai in discutia intre vecine :))

sebastian sascau said...

...mda. Asa-i.

Lucian Stănescu said...

multe poze bune pentru un sfert de ora. intoarce-te acolo si mai trage! bravo